Aku mau Botak....

Aku dah lama termenung dan terpikir lama nak botakkan kepala..bukan apa...aku rasa rimas memiliki rambut ikal mayal yang semakin panjang..miahahahhaha..

Masa aku terpikir nak buat cam gitu, aku ada terselak akhbar2 lama kat umah aku ni..Perh, ada topik pasal lelaki botak macho...wakakakaka..

Ada macam-macam pendapat pasal lelaki botak...ada yang suka, ada yang tak suka..aku pon tepikirlah, kalau aku botak ni kang, masuk katogeri mana..hahaha..bukan botak sbb nak orang pandang tp sekadar menanyakan pendapat... xD

Kalau orang lain tak suka, aku peduli apa..ini rambut.....aku yang punyaaaaa....hahaha..tp kalau orang lain tak suka, aku sedar....diri ini, tiada yang sempurna...hehe...kontrol perasaan...

So, dengan rendah dirinya, aku mau tahu dari hati ikhlas sanurbari kawan2 bloggers aku ni, pasal lelaki botak..apa pendapat korang? setidak-tidaknya, aku nak tahu, sejauh mana kehebatan lelaki botak...bukan macam mawi..mawi tak encem..naseb je dapat ekin tu...miahahhahaha...dan tak juga macam FBI..faizal ismail..diorang botak tak macho...diorang botak hanya lebih pada populer... ha ha ha...

Kalau aku nak buat botak pon, aku nak ukir kat rambut aku ni..taruk line adidas ke, nike ke, levis ke...sbb aku suke kreativiti ukiran...kalau perempuan leh buat macam-macam gaya rambut, aku pon nak buat gak....Tp kalau perempuan nak buat botak, aku suke...seksi sangat2...muahahahhaha...

oklah, sekian saja...pendapat korang yang jujur, amat diperlukan... =)


update..boh sekeping...aku tak botak tp aku seinci..ikut pendapat org ramai...miahahahaha...

kutukan membina sahaja di terima..kutukan meruntuh, aku kick koranng..muahahhahaha...


zassS

56 pengkritik tak diundang:

effie said...

for me..lelaki botak,they are SEXY..
and KEMAS..

but it depends on the skull shape too u see..

apisz said...

effie : thanks..u rite!!

(^_^)

Miss Izah Mohamed said...

botak pun ok wut..
xde laa berat sgt kepala.. penuh ngan rambut.. hehe

depend gk la.. tgk gaye seswai ke idak..
try laa attach pic botak kt cni.. lepas tu baru leh komen.. hek3

apisz said...

Miss Izah Mohamed : hak hak hak..I tak suke populariti...Bf u botak tak? muahahahaha...

(^_^)

Miss Izah Mohamed said...

oloh, bknnye populariti murahan.. ngeh3
bf i ade rambut.. kemas lagik! hahaha
<-- poyo gilew!

lela said...

Apisz, suami kak pun botak gak. Hensem je kak tengok. Dia pun kata rimas ada rambut. Bila tak ada rambut, dia kata sejukkkk je, ringan kepala..hehehe. Tak salah la kalau lelaki botak.

p/s: lelaki yang lahir dalam tahun lembu yang botak memang hensem...hahahaha. Siyes!

anidaanuar said...

pisz...suami akak kalo botak sebijik mcm mafia kena katuk kepala,parut sana sini..hehehehe.kalo apisz hencem lah kot...

rose emely said...

rambut ikal mayang yer...
dah berat sgt ke smpai nak botaks. aper kata pi rebonding jew...tak yah botak...

* tak minat lelaki botak.

imanshah said...

kena tanya mawi nih..huhu..botak pun ok..tapi kalau saya tak suka botak..kalau macam nak g umrah ke, haji ka, takpa lah

jiejah d'blogger said...

anak ku botal ~ dah rupa budak nakal hahaahhaa

baincardin said...

Pendapat kaum hawa terhadap kaum adam adalah lebih tepat bro. heheh. macam prof daa....^_^

nurshafiqah said...

botak? erm..ta pnah tgk muke lg arr so tatau nk kte oke ke x kalo ko botak nnti.


tp laki botak enn,oke jgk..taya pike byk2 rmbut byk klmumur ke kutu ke busuk ke..tgk org la cne.
some people ske laki botak,ktenye sexy dan xsakit mte.

besi said...

tanya pada diri sendiri
nak wat stail apa..tak yah ikut org bro..... pendapat aku la

LifeSaver said...

botak??suka..tp suka botak ala2 mawi..yg bukan licin macam FBI. tp ikut jugak kesesuaian muka awk tu dgn rambut..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

botak??

hmm....

lagi ok kot kalo xbotak...

fafarafa said...

aaaa....kalo bkn botak licin, ok kot. kalo ko g kedai ko ckp...'aya...botak no 2 aaa'..
tu kira ok kot.

hehhehehe....adik aku pon botak. dr skolah. ok jek aku tgk. nmpk muka budak sket

aDuKa said...

botak akan masuk dlm kategori org xde rmbut =P

ab geldofg said...

jadi dua yg botak

Monkey D Luffy said...

hensem sangat2! hahaha. asalkan jgn botak tengah

apisz said...

to lela: hahaha..gelak jap..lupe plak orang tahun lembu ni macho....miahahahhaha...lagi2 lak botak..bagus2...hehe..

oh...suami akak sama ek..ok..ada geng.. =)


to anidaanuar : hehe..ye ke kak? macam gengstar lah pulak..tp takpe..suami akak tetap baik kan.. =)


to rose emely: kenape tak minat? ish2...sexy ape...

apisz said...

to imanshah ---> takot jatuh standard la tu...hihihi...


to jiejah d'blogger ----> nampak cam budak nakal eh kak??

to baincardin ----> botak 40kali orag kate bijak...hehe..

to nurshafiqah ---> so u tak suka la laki botak?

to besi ----> kadang2 pendpat org lain ada juga baiknya....

to LifeSaver ----> thanks..aku tau ko mesti suka kat aku kalau botak pon..ngeh ngeh ngeh....

sharamli said...

aku tgk ramai2 0rg yg b0tak kt dunia ni...FAIZAL ISMAIL s0rang je la yg still mach0..hua3...

LEBIH MACHo DARIPADA BIASA~~~~

apisz said...

to GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr ---> kenapa? botak tak hensem ek? thanks...masuk u dah 3 org tak suka botak..hehe...

to fafarafa ----> kalau ada janggut, jambang, takkan nampak cam budak? nampak macho ape...hehe..

thanks..means, tak suke botak licin je lah kan...

to aDuKa ---> kalau kepala tu ada rambut, tu bukan botak! huhuhu...

to ab geldofg ----> aku tak paham ape yang ko maksudkan..huhuhu..

to Monkey D Luffy---> aku dah tau, memang ensem nya.... muahahahaha


(^_^)

apisz said...

to Miss Izah Mohamed ---> nnt kan, u plak tergila2 tgk kemachoan i ni..har har har...Bf u pon,jauh ketinggalan..miahahahha...

p/s: gurau2 jek..toksoh sero hati la wei...

to sharamli ----> so, memang minat la laki botak?? yg kompemnya, kalau aku botak, FBI takleh cari makan...

F A R Y N said...

botak..jimat takyah beli syampoo...
hahahaa

Attila razmie said...

wah..botak?? hurm..i dont like it..gondol je..hehe xsuke2..

Y E R N ain said...

wlpn aku slalu bg ko komen negatif relatif,
tp aku prefer org botak.
kemas.
x serabut n serabai.

vidadarisakura said...

aku pun maw botak.

apisz said...

to F A R Y N ---> betol..takyah sikat rambut, takyah beli minyak rambut... sbb selama ni aku "pau" rumate aku nyer jer..hahahahha...


to Attila razmie ----> hehe..takpelah..lain org, lain pendapat kan....


to Y E R N ain ---> eleh, ko nak bodek aku la tu kan lepas aku cerai ko dulu..mesti rindu kat aku la tu...menatang2 aku dah macho skrg...wakakkakakkakakak...

apisz said...

to vidadarisakura ---> ko seksi! hot! memang aku suke! tambah lak gigi ko yang tampal tu dah tecabut...gile seksi mcm pelakon! muahahahahahaha...

p/s: gigi dah elok lom? hahahha

(^_^)

vidadarisakura said...

kutukan membina ditolak.

apisz said...

to vidadarisakura ---> aku memujimu wahai Vi yang comel..miahahhaha...

(^_^)

QueenWizza said...

botak ni ok jek. depends dgn org tu la. kt opis i ni. ade sorg mamat ni dia botak. badan pun sasa. muka cm chinese look tp islam. then 1 hari, tgk frenster dia yg masa tu ada rambut. trus rs pelik. sbb da biasa tgk dia botak. lg ensem. hehhe. so depends la. if u nk botak, go on. tp bdn u sasa x? hahaha kiddin ;)

apisz said...

to QueenWizza : dah sasau kot..wakakakka...on the sasa kot...selalu main gym..miahahhahaa...

lebih kuarang cam scofield dlm prison la kot...muahahhaha

(^_^)

LifeSaver said...

aku mmg suka ko apisz..even ko botak..even ko xde kepala pon aku suka..hahahaha

apisz said...

to LifeSaver --->buwekkkkk..takde ciri2 kemanusian....muahahha...

(^_^)

LifeSaver said...

perggghhhh...tu fesyen ape tu?botak berombak ke?? tp stylo giler~ stylo + giler..hahaha

apisz said...

to LifeSaver ---> kick ko!!! lum tengok side tepi lagi...muahahhaha...

(^_^)

sharamli said...

weh..nk kasi kutukan meruntuh ni..
jgn pndy2 nk kick erk..
kick balik bru tw..

apisz said...

to sharamli ---> alololo....meh nak pujuk..hehe...

nurshafiqah said...

huh?
ape nme style rmbut ni?
okayla jgk.
front view plak mne?

LifeSaver said...

ko kick aku??? ko xtau lg..aku ni kick boxer..mmg pndai bab2 kaki2 ni..hahaha!

apisz said...

to nurshafiqah ---> line levis! muahahha...side tepi line adidas! huhu...


to LifeSaver---> aku tak kick...aku tak sampai hati..muahahhaha...

(^_^)

Miss Izah Mohamed said...

hahaha terpikah kah saye??! haha
bluekkk! xde maknenye..

wah.. dah ade sekuntum gmbr kepala botak laa kt ctu! hahaa

LifeSaver said...

itu maknanya ko sudah tergoda dgn keayuan wajahku..smpai kan ko sanggup x nak meng"kick" aku...wakakakarim!!!

QueenWizza said...

wow..
dah potong ek.
x botak pun tp ala2 gk la.
sbb 1 inch jek
but anyway, nmpk cool!
salu pegi gym mesti bdn ala2 sasa ni hohoh

siap ade ukiran kt blakang tu.
so cool!!!!! :)

baincardin said...

ganas ukiran kat blakang tu. ko pahat pakai apa bro? heheh. btw memang cool habis ^_^

lela said...

Cool... Nape apisz tak buat ukiran gambar tengkorak? Bagi ganas sikit...ewakaka

penjenayah.merah.jambu. said...

huih..
botak?
takotnyeeeeee..
seram,mcm noti boy aje..
tp lantak le jnji kemas..
yg garis2 tuh tak leyh bla..
smart gile..
nak jugak aa!!

sometime sometime sometimes said...

huiiyoo cute gile pale mu ni deh.... dok ado congok2 blako deh.. huiiyo... respect laa mu brani hehe

bini kamu said...

seinci dh ok..tp xsuke garisan tuh..xkemas org tu buat..huh

rimieilya said...

ok je botak..macho beb kl laki botak
kemas,bersih n segak

me loike..

BudAk hijAu said...

smart kot zig zag kt bwh 2...hehehehe..

eliza said...

ko suda botak ka apisz? ok

hai botak!

afzan;NA said...

nama baru aku bagi kat ko

botakpisz...adek badek ngan botakchin+bangpisz..

ngahahaha

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

to afzan;NA --> sedap gak nama tu...wakakkakaka...

(^_^)