Berdosakah aku??

Nak story sket pasal kejadian petang semalam..dalam kul 12 tengah hari, kawan aku tanya, "ada gi mane2 tak kejap lagi?..."

aku cakap, "tak...duk umah jer..." sambil aku duk main game dota...

kawan aku, "Kalau camtu, ko tolong repair mesin basuh jap lg kat blok A, boleh? aku nak kuar ar jap lg..."


aku, " hah? blok A? boleh2..", tanpa pikir panjang sebab busy layan game...

kawan aku, " bla..bla..bla...bla..." sedikit penerangan yang dia bagitau apa yg patot aku buat nanti..

Pas habis main game, aku mandi2, solat dan bersiap nak pi blok A.. alamak! hari ni cuti, confirm ramai orang! aku pon mengajak lah rumate aku sorang lagi teman kan aku....tp diorang pon tak nak!!

Ah, takpe ar...aku pegi jelah...terus bawak toolbox untuk repair mesin..

Sampainya aku kat blok A kat bawah tu...aku mula terpikir, biasanya aku naik berdua.. sekarang kena naik sorang-sorang..macam mana ek...malu + segan sangat2 aku rasa...

Blok A ni merupakan blok hostel perempuan..aku kena repair mesin basuh kat blok A...aku try lah masuk dengan mata tunduk kat bawah.. aku cube-cube gak intai...ada orang ke tak..perhh!!! ramai pulak tengah menjemur baju dan baru pas mandi...

Segan masa tu, takyah cite ar... Ada yang baik, terus masuk bilik bila terserempak ngan aku.. Tapi!!!!...... bila aku gi tempat mesin tu, aku terkejut besar! ada 2 orang girl kat tempat yang aku nak repair tengah basuh pinggan mangkuk..

Nak masuk segan, jadi aku tegur " dik, abg nak masuk jap boleh... nak repair mesin"...

Diorang sambil terkejut, " errr err, boleh2..masuk ar..." keluar bunyi loghat sabah!

Aku, " boleh kuar tak dulu jap?" sambil aku tutup mata tak tahan nak tengok!! =P

Diorang, " takpe, abg masuk je repair..." tanpa segan silu mempelawa aku....

Aku, " ohh, boleh ek? ..Ok..."...aku pon masuk tanpa melihat diorang walaupon terpaksa mengadap diorang...

Dalam hati aku, hurm..apesal lah diorang ni taknak blah...dah ler seksi nak mampos! tak malu lak tu..

Confirm, kalau kat luar ni, semua juling mata...paham2 jer ar...hostel pempuan..ngan aku ni, dah tak malu kot...Aku nak repair mesin pon, serba salah..mana tak nya, mata nak tgk mesin, tp kejap2, tertengok diorg... muahahhahaa...aku tak sengaja pon!

Pastu, boleh lak diorg ajak aku berbual...

"Bang, kenapa rambut abg, ada line? cantik ar..kreatif.." tanya salah seorang dari diorang sambil tersenyum...

Aku dengan sipu2nya, " he he he, saje je..nak cube.." sambil tengok gelagat diorang yang boleh dikatakan macam omputih! seksi dan putih! diorang ni orang sabah..lawa2 belaka...

bla..bla...bla..bla...terus berborak sambil aku duk repair walaupon aku tak senang duduk melihat keseksian diorang... aku tak bernafsu pon masa tu...maksud aku, tak tergoda pon...wakakkakaka...

Pastu diorang kuar..aku teruskan kerja aku..baldi pakaian yang Q dah panjang..sbb mesin basuh 1 je ok....

Tetiba, dusssh! bra tercampak kat dalam baldi tepi aku..aku terus tengok, rupenya budak tadi campak bra dia dalam baldi..aiyooo..ada jugak orang macam ni..tak segan langsung...aku plak yang rasa malu...

Persoalannya...berdosa kah aku hari itu??? aku ngak mau melihat tp terpaksa melihat..aku cume tengok yang mula2 jer..sbb yang mula2 orang kata rejeki..miahahahahaha..

Apepon, tu pengalaman aku kat hostel perempuan...Sekadar berkongsi...


(^_^)

zassS

39 pengkritik tak diundang:

Monkey D Luffy said...

ala bese ler tu... mesti budak kadazan tu... non muslim.

rose emely said...

wah...rezeki mmg rezeki!!!
seb baek nampak bra je...
jgn ternampak yg lelain sudah.
kiranya...mata ko masih selamat laa
ha ha ha

besi said...

dosa tue tak tau la..kena tanya ustaz..tapikan...hehhehhe

F A R Y N said...

ala..takat baling bra...hahahaha...
takyah la kisah sgt...hehehe

Ichi said...

WAHWAH!! hebat mung piz!! heheh

sharamli said...

cun x pue h0k cmpak bra tu?

apisz said...

to Monkey D Luffy ---> haha..non muslim ek..tp kalau dah seksi, terbeliak kot mata!


to rose emely --> memang ler..cube kalau baling tu kena muka aku camne???

mata aku tak selamat mana..sbb.....takleh cite..sensord!


to besi --> kira tak sengaja..sbb niat aku bkn nak skodeng..wakakakka...


to F A R Y N ---> hehe...yelah..sbb ko ckp camtu, means memang perempuan tak malu la nk wat gitu...kan?? =)


to Ichi ----> har har har... menag HEBAT!

(^_^)

apisz said...

to sharamli --> seksi + cun + putih ...muahahhaha...

(^_^)

*secret said...

acececeh..
mesti jantung berdegup degap tak tentu hale..
ekekekek..
tatao aa dose ke tak..
mintak jela ampun kat DIA ye..
DIA lebeyh tahu hati ko..
yang pasti,dah dpt cuci mate..
heeeeee~

Dato Paduka Masri said...

wah... len kali roger aku la... aku teman kan ko....

apisz said...

to *secret ---> tak baik tau..bukan sengaja...tp cadangan ko bagus...hehe..



to Dato Paduka Masri --> hehe..ko pon nak tengok gak ke? wakakakkaka..

LifeSaver said...

hahahaha!malu ke wat2 malu...kih3..

apisz said...

to LifeSaver ---> tak la..suke..miahahaha....

hestyrezyuda said...

WAA:'(
PATUT LAAA... AKU TANYA TAK JAWAB2..
NENGOK TIGER SHOW RUPANYA..WAAKAKAKA
APIs.. TAK PE PIS KALAU DIORANG TAK CAYA KO PEMALU.. TAPI AKU 100% PERCAYA KO PEMALU..
YE LA.. KALU TAK, TAK KAN SAMPAI SKANG KO MASIH TAK BELI NASI LEMAK MAKCIK KAT SIMPAN TU KAN? KAN? KAN? APIS KAN?.. EKEKEKEKE...
APIIIIIISSS... APIIIISSSS

fafarafa said...

pergghhhhhh!!! selamberrr

pinkiss said...

doa² mesin basuh dorang rosak lagi.

nurshafiqah said...

huh??? gile betol la pompuan tuh...main cmpak je bra tu cmtuh..pastu ley ajk borak2 lg..
tataula dosa ke x..tp yg tang rzeki tu dosa kut..gatal la jgk..
haha

QueenWizza said...

heheh tgh imagine cmne muka ko yg tersipu2 malu tuh

wahahaha

bole lak ko x tergoda kan?
bagus sungguh

apisz said...

to hestyrezyuda ---> wekkkkk....malu2 kucing je...HA HA HA...


to fafarafa --> tau takpe!!!


to pinkiss --> hope camtu la..selalu rosak pon takpe...wakakkakakaka...


to nurshafiqah --->
perempuan zaman sekarang...ngeh ngeh ngeh...


to QueenWizza ---> iman kuat lagi..muahhahahhahha...


(^_^)

anidaanuar said...

tengok wayang free plak tu..mcm kucing parsi lak apisz nih.

apisz said...

to anidaanuar --> sampai hati samekan dengan kucing..hukhuk...

hestyrezyuda said...

OK APA APISZ DIA SAMA KAN KO DGN YANG KUCING PARSI .. MAHAL SKET.. KALAU IKUT KAN AKU.. AKU NAK JE CAKAP KO NIH MACAM KUCING KAT UMAH KO YANG MALAS TANGKAP TIKUS SAMPAI KAIN PELEKAT TUAN BOCOR DI KERJA KAN TIKUS2 SELEBET TU.. SAMPAI TERMALU TUAN PUNYA KUCING SEHINGGA TERSERLAH AKSI MALU2 KUCINGNYA.. AHAHAHAHA
YA ALLAH.. SUKA NYE AKU SAKAT DAK APIS a.k.a JEJAKA BOTAK PERASAN SASA nih..
AHAHAHAHAH... APIIIIIISSS.. APIISS.. ALAAAAAAHAI

Y E R N ain said...

org2 Sabah lawa2 belaka.

i sokong 1juta %

baincardin said...

bab² agama ni x pandai aku nak komen Apisz. byk kena belajar ni. ^_^' ko tawakkal je la. Tuhan saja yg tau hati & niat ko tu camner. :)

afzan;NA said...

aduss...keadaan pompuan tu dh nak sama ngan keadaan aku tiap kali maintenance masuk...

cuma, aku akan cepat2 amik tuala tutup kepala...tutup muka terus smpai aku jalan pun main agak je, sebab mata pun tertutup...

laen kali ko buat la announcement kat kolej tu, huhu

LifeSaver said...

aku dah agak dah..ko sure suka!hak3..lain kali ajak aku baiki mesin kt hostel laki plak..lalallala~

Sulela said...

Alaaaaa....free show...tengok je la Apisz. Tapi jangan la pandang banyak kali. Sekali je cukup la...ekekekek

BudAk hijAu said...

rezeki kew?haih!!

*pic di entri lepas 2 ley dpt royalti x...?wakakakakakak..

Jard The Great said...

erkk..salam singgah dari gue.. bertandang dari blog Miss izah kot.. hehe

eliza said...

cocok biji mata kan baru tau..
hahaha

qishie qawaii said...

xpe2..di maafkan..kerana niat suci maw btolkan mesin kan??kan?kan?
haha...

gee said...

Dah depan mata..nak taknak kena tengok gak..hehehe

ai said...

saje nk goda kau la tu apis ooiiii!! sib bek masa tu kau tak bernapsu.. ;P

intan.dayana said...

ni block a kat mne ni..??
cube ckp sket..
huhu~

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

to intan.dayana --> mane leh ckp..kantoi ar...


(^_^)

intan.dayana said...

hahaha~
sbb nye sy pOn dOk blOck..
kebetulan aritu kat tingkat 3 blOck sy mesin basuh nye rOsak..
adekah..??erk~

- - - - - - - APISZ- - - - - - - said...

to intan.dayana --> ops!!! =P

intan.dayana said...

hahaha~
xmungkin rase nye..

- - - - -- - APISZ- - - - - - said...

to intan.dayana --> HA HA..bagus la...