Penat + biol + sewel = Manusia Senget


Aku sudah kepenatan tahap gaban...baru sampai bangi..letih yang amat seharian kat KL..

Aku drive pon macam mabuk jek...tp mujur, otak dapat fungsi sebaik yang mungkin....Seharian aku belom tidur..ya ampun.....mata macam hantu.. merah sudah...

Menaip entry sambil makan ayam KFC kerana perot aku bersiol kelaparan... muahahahaa...

Kepada yang mengomen aku tu, aku tak dapat balas untuk malam ni..aku balas kemudian hari...ziarah korang pon belum sempat..

Demm! ayam aku terjatuh akibat menaip dengan mata yang rabak..tetapi aku tetap makan ayam itu walaupon berdebu dek sarang labah2.. Wakakkakaka...aku tak mau rugi sbb ayam KFC mahal!

Aku bukan pengotor tapi aku cermat..lagipon tu je makanan aku mlm ni..lapar sangat2...mkn utk sarapan,lunch and dinner...

haih, dah nak kul 1..alamak, besok pagi kena amik gambar di PICC.. adik sahabatku, Julia bukan nama sebenar, konvokesyen besok...aku kena jugak pergi..sbb sahabat aku sgt menyorok adiknya yang glamour tu...dan ini time, untuk aku bermesra....Hahahahaha..sorry joe, aku jalankan tugas je..adik ko tu jgn bawak pakwe dia..kalau tak, nahas gambar dia...muahahhahahah..

Oklah, aku sudah habis mkn ayam..aku mau gosok gigi dan mau tidurrrrrrr... selamat malam...enjoy ur weekend...

(^_^)

zassS

42 pengkritik tak diundang:

baincardin said...

tido+rehat ko kena cukup apisz. baru cergas nk buat kerja sok.:)

apisz said...

eh..lom tdo ke bain? hehe..ok..mo tdo ni..tp mo cari idea utk gmbr sok

baincardin said...

takleh tido lagi ni. lepas karo ngan member tadi, banyak minum teh tarik, tu yg xleh tido langsung! tpp takpe, sok cuti. ^_^

apisz said...

subuh tu bangun...kang terlajak..hehe

baincardin said...

haha...ko mengingatkn aku pd ustaz aku kt skolah dulu.hehe....baik ustaz....ngehngeh...

apisz said...

aku lum ngantok ar plak..aduhai..camne ni...jgn pgl aku ustaz..tak layak tu....hehe

eliza said...

mak oii...seksinya ayam tu...
ni baru betul2 ayam namanya...

hehehehehehe

baincardin said...

haa...eliza pun x tido lagi? jap lagi sok, masing2 biru bijik mata sok ni..haha :)

eliza said...

eh baincardin..ko pun x tidur jgk rupanya...biru biji mata kan...hehehehe

apisz said...

mata eliza biru sbb die terlebih jiwang..wakakkaka..

bain, klu ko mat biru jugak, ok ar tu..sma cam eliza..ada geng....

geng jiwang... lallalalallala

eliza said...

sampai sini ko kutuk aku...ish ish

apisz said...

hahahah..eliza, ko tak tdo tunggu pakwe ke? haih..samapi sini, pon ko nak tunjuk jiwang ye? ahhahahhahhahahahha

eliza said...

alahai...ya lah aku mo tidur la ni...Zzzzzz :p

baincardin said...

haa...gaduh plak ni kang. eliza dah nak masuk tido tu..gudnite eliza! nanti sambung sok...

Y E R N ain said...

sexy chicks.

that is what chicks for.
miahaha.

baincardin said...

waaah...YERNain pun x tido lagi ni? :) selamat membengkakkan mata anda! hehe :)

qishie said...

pagi apisz!

hehe..nanti aku dgn yern konvo,,ko kena dtg sini ambik gamba kitorg!


hehe

qishie said...

pagi apisz!

hehe..nanti aku dgn yern konvo,,ko kena dtg sini ambik gamba kitorg!


hehe

Sulela said...

Apisz, keje tu keje jugak tapi tido tu penting jugak...hehehe

p/s: ayam goreng pon nak diseksikan...adoiyaiiii...

A a D i I ? said...

jgn ko amik gamba sambil tido karang sudah. naya jer!

atty's said...

salam..ilang selera ku nak makan ayam..huduh tu ayam tuh..ekekekeke

apisz said...

eliza --ko tdor pon mimpi jiwang ke? ahaks...


baincardin ---> ko tdo tak smlm ni?




Y E R N ain ---> ayam tu teda kaitan la wei...




Sulela --sekali sekala kak..nak wat camne....keje kan...





A a D i I ? ---> aku amik gambar ko nak? hehehe



atty's ---Boikot ayam KFC ye..hehehe






qishie-- support akunyer tiket la..gambar semua aku bg free je...mau? hehe

sharamli said...

pakaikan aym tu sunbl0ck nnt

gee said...

teringin kfc lak..huhuhu

apisz said...

sharamli --> ayam ada bulu la


gee --> jom..belanja apis

Y E R N ain said...

qish bebeh, tp aku awl sket dr ko. hahaha.
sruh apisz dtg 2x amcm?

ngiahaha.

patungcendana said...

bila nak ambik gambar aku apisz...hehehe...have a nice weekend...:-)

qishie said...

set apisz!


tiket tongkang!

yieeeha!

3p4h said...

Menggoda btul ayam ni... Ahaks!

gee said...

jom..belanja gee masa pesta buku..hehehe

cik siti penguin said...

have a nice weekend. jgn mase amek gamba tu tertido sudaa. =P

:+:+: Ashikyn :+:+: said...

eh dude, selamat malam. mimpi manis.. huhu

ieNn ZaZa said...

tetiba teringt ari konvo aku dulu :-(

baincardin said...

apisz telah menghilangkan diri ke planet lain semula! hehe....mana plak dia bertapa kali ni...^_^'

pinkiss said...

ayam yang seksi.

A a D i I ? said...

amik gamba aku? bole2..bole jalan daa...
kakaka!

btw, seksi gilak ayam kfc ko tuh!
lalala~

patungcendana said...

masih?

patungcendana said...

masih?

patungcendana said...

masih?

besi said...

ayam seksi....

kak Zie said...

Boleh order ker??berappa satu...Macam sedap...

fafaz said...

hahaha..
crmat sungguh..
bgos2..
hee..
:D