Mata Kuyu + Ngantuk tapi Takleh tido..

Alahai...penat giler rasa malam ni....malam? ape plak malam.. dah kul 4 pagi dah ni...ish2...sepatotnya aku perlu tidur dah ni....esok nk bangun pagi2 lagi..sbb nak pekena nasi lemak aweks cun tepi jalan besar dekat umah aku...muahahahaha...Nasi tak sedap pon..Mata memandang je sedap...Tu pasal nasi dia tetap habis..wakakakkaka...

argghhh...ya ampun...esok sure aku lewat ni...ntah ape tak kena pon aku tak tahulah...susah benar nak tidur.... Dah penat aku nak membilang 1 sampai 1,000 000 000... masih jugak belum dapat tidur...biasa kalau membilang ni, sampai 20 je aku dah lentok lama dah...malam ni, cecah juta pon belom dapat tidur..hukhuk...ada sape2 santau aku ke ni... cian la kat aku... =(

Aku rasa nak kena ada orang dodoikan kot.. Oh tidak, wife takde lg... kalau tak, dah lama aku mitak wife aku dodoikan...hahahaha...

Takpelah, aku nak pi layan perasaan jap..nanti2 buleh la kut tidur...mana2 yang tengah tidur tu, bangun la ye..wat qiamulai..buat amal sket...tidur banyak, minda lemah..muahahhaha...

Sok pagi, anak burung aku mesti bunyi.. (jam loceng aku bentuk burung la)..Selamat malam...

(^_^)

zassS

29 pengkritik tak diundang:

Miss Izah Mohamed said...

salam.. nextyme klu xleh lelap mata, ape kate p ambik wuduk n wt laa solat sunat ape2 ke.. hehhee
lagik baik kn dr mbilang sampai sejuta....

p/s peringatan utk dri sdiri gak :D

BudAk hijAu said...

aku xtido lg neh...dh nk masuk 28jam!!
huhuuhu...

besi said...

mata kuyu..woi..jgn la..pi tido

eliza said...

ko ingat sapa x blh tidur ha...

adakah aku? hehehe

sharamli said...

amek buku..baca...sah tid0 pny..........hua3...

fafarafa said...

BANGUNN.....BANGUNNNNNNNNNN

kata kena bgn pagi. dh nk kul 9.30 ni

Monkey D Luffy said...

meh sini aku dodoi

lela said...

Tu mesti ada benda yang difikirkan tu. Mungkin memikirkan awek nasi lemak? hahaha

LifeSaver said...

lain kali kalo xleh tdo. xyah tdo. kan senang. hahaha~


p/s: kimslm kat awek cun jual nasi lemak depan umah tp nasi lemak dia x sdp.hik3

syariniey said...

hey kamoo =]
thx be my follower

apisz said...

Miss Izah Mohamed:
muahahahaha...thanks...tak larat nak solat sunat dah masa tu...penin2 lalat dah time tu..

(^_^)

BudAk hijAu:
wow..kang terbongkang tido..confirm tak bangun lagi ni..bangun!!!!

=P

besi:
hehe..dah bangun..tido cukup syarat jer...

eliza:
muahahhaha..ye kot.. (^_^)

sharamli:
pinjam buku leh? tp camne nak baca..lampu tutup... =P

fafarafa: dah bangun..siap pi mkn nasi lemak lg..wakakakkaka...

Monkey D Luffy: gulp, meh la...muahahhaha...

baincardin said...

senang je...minum air masak banyak² sampai rasa kenyang+kembong perut, sure hang tido punyer...hehe ^_^

apisz said...

lela:
hehe..takdelah..memikirkan masa depan je...muahahha..tak pon pikir kak lela..ngeh ngeh ngeh...(^_^)

LifeSaver: takleh la tak tido..nnt i nak survive esok camne..takleh nak blogging..muahahaha..

p/s: takleh sampaikan, nnt dia tnya aweks mane lak u ada ni..wakakkaka.... =P


syariniey: ok..u r welcome... (^_^)

apisz said...

baincardin:
memang kembung perot la bain semalam..mana tak nya, pi aiport kul 9.30..balik2 kul 2.30..pastu baru pi makan..tu yang kosong n takleh tido kot...hu hu hu hu....

(^_^)

razor said...

takkan tak tau nak buat apa kut untuk tdo?

haih

aku tak ajar apa2 pun!


lalala

apisz said...

razor: tak tahula razor.. mungkin kena kawen la ni...muahahhaha..

ab geldofg said...

mai sini aku dodoi kan

rose emely said...

thanks for singgah laman ku...

dah kuyu & ngantok tapi tak leh tido??? kalo nak tido jugak di nasihatkan...stapler jer kelopak mata tuh...

hik hik hik

apisz said...

ab geldofg:
apesal semua jantan2 je nak dodoi aku ni...ramai kaum ku sudah berubah nafsu ke...muahahhahaha...

rose emely:
waduh, sungguh kejam kamu ini..

(^_^)

nurainmunderfahn. said...

buat la solat sunat, sedekah Yasin utk mangsa di Palestin.

x yah kcu bredpit aku.

arfahadnan said...

ko gi ler baca buku sejarah..
mesti tertido nyer..

*p/s: buku teks sejarah aderlah satu2nyer subjek yg aku beli buku teks nyer masa form 4 & form 5..yg lain sumer main pinjam kat budak kelas sebelah..

aku tak pasti atas alasan aper aku berbuat demikian..

apisz said...

nurainmunderfahn:
sob sob sob...terharu dan insaf...

(^_^)

apisz said...

arfahadnan:
ni sowang lg..ada ke suh aku baca sejarah...aku sejarah dulu dpt A pon sbb aku kena pakse ngan cikgu aku yg garang! muahahhahaa..

tp siyes, aku tak minat langsung!!..klu tanya skrg, confirm aku fail!!

aku suke lg buku kira 555... wakakkakaka....

*p/s: buku pinjam tu dah antor belom hah????

(^_^)

LifeSaver said...

aloh..en apisz ni..pndai2 la jawab..pndai la cover line..aduyai~

p/s: nasi lemak dia x sdp..cari org lain la..

apisz said...

LifeSaver :
mesti ko dah silap..ko tau kan orang2 cam aku ni yang lahir tahun lembu, adalah seorang jujur...

maka aku tidaklah pandai nak mencover2...muahhahahhaa...

*p/s: pandai buat nasi lemak tak?

(^_^)

hestyrezyuda said...

apisz.. kalau aku tak ley tido.. mesti aku basah kan kepala aku.. sejuk2 tu, kompem nyenyak.. huhuhuhu

ps: rose emelly tu memang kejam.. lalalala~~

rose emely said...

hestyrezyuda,

ko jgn pengaruhi si apisz ni ngan kekejaman aku. kang ko yg aku stapler kalo memekak tak leh tido!!!

apisz said...

hestyrezyuda :

ye ke? camtu ek petuanya ye?ape kate ko basahkan rambut aku plak..muahahhaha..terus cepat aku tido....ha ha ha...

rose emely:

ish2...korang ni...nak gaduh2 dalam ni plak.. kang aku ikat dua2 kat tiang api baru tau! muahahhahaha...

(^_^) peace...

LifeSaver said...

opssss~ aku lupa plak..org tahun lembu mmg cam 2..x sama spesis dgn aku..aku spesis tikus~ hahaha

p/s: jgn kata kan nasi lemak. nasi protein boley, nasi karbohidrat, nasi zat besi pon aku pndai. see d'leg arrr!!pakar beb!hahaha~