Wanna join me to hiking up the Bukit Melawati?


Jam 5.22 am. Aku sudah bangun tido..Aku tak tau apa plan pagi ni..Tret tret tret...dpt sms dari kawan aku..Elie..Dia ngan housemate dia, Tracy ajak panjat panjat Bukit Melawati pagi ni..aku terus balas "ok"..aku sendiri pon tak penah naik lagi...so sebab aku free sekarang, aku nak pi amik gambar kat sana...org ckp cantik kat sana...Sape2 mau exercise, jom? hehe...

(^_^)

zassS

5 pengkritik tak diundang:

Aduka said...

best ke hiking bukit melawati?

baincardin said...

post gambar cantik2 tu nannti pisz. mau melihat juga disini deh...^_^

Kapten Luffy said...

ada tasik ke situ?

apisz said...

aduka ---> agak best la..penat nak mampos gak sbb aku hiking sampai cek point semua...


baincardin ---> takde yg lawa sgt pon..nak pancit bwk kamera besar gedabak kat atas...huhu.


Monkey D Luffy ---> dia akan nampak klang gate dari atas tu....

Anonymous said...

ko x bg tau awal2..mmg saje!