Pangkor Island Holiday



Yey, besok pagi aku akan bertolak ke pulau pangkor.. olehkerana aku berada di pahang jadi terpaksalah bertolak di awal jam 7 pagi..Mungkin perjalan besok pagi mengambil masa 5-7 jam.. Semangat berkobar2 rasanya nak pergi..maklum sajalah, tak penah pergi..hehe.. mungkin kepada sesiapa yang pernah pergi, pasti ia pengalaman yang menyeronokkan..

Kali ini, aku pergi bersama keluarga..dan ini adalah percutian pertama untuk tahun 2010..Hmm, agak excited semuanya nak pergi..barang2 semua dah packing siap2...adik2 aku yang bersekolah besok, terpaksa mengambil cuti tahunan la..hahahahaha...

Sebenarnya benda ni tak di rancang pon..tetiba je rasa nak gi..jadi kitorang decide je pergi pangkor...Lagipon sebelum ni, pada bulan 12 tahun lepas, mmg ada perancangan nak pergi pulau tioman..tp sbb ada masalah2 tertentu, jadi tak dpt lah pergi...Pulau tioman dekat je kalau nak banding ngan pangkor dari tempat aku ni...Apepon, aku cuma berharap, next, dapat pergi Tioman pula..

Aku ke sana selama 3 hari 2 mlm... Jadi mungkin tak dpt lah aku nak beronline sbb broadband takde ..huhu..Nnt selepas balik, aku akan berkongsi tempat2 yang menarik dengan snap picture banyak2...

Doakan aku baik2 dan selamat pergi&balik...


(^_^)

Yessszaaa

4 pengkritik tak diundang:

sharamli said...

sem0ga selamat pergi dan pulang

baincardin said...

amik gambar² byk² apisz! don 4get aaa....^_^

Lifesaver said...

cuti sakan!

Anonymous said...

what bands are good to see for emo hairstyles?
[url=http://www.emo-hairstyles.info/]emo hairstyles[/url]