1st day kat Sony bangi

Alhamdulillah, selesai saje terawih td, aku pi mkn2 jap...sambil borak2 ngn member....best kan bulan ramadahan ni..banyak fadhilat di bulan mulia ni....aku rasa tenang sangat sbb masa ni lah, kita buat banyak2 ibadah...suka dengar kuliah2 yang di sampaikan..maklumlah, dulu masa byk terbuang begitu je..

nih aku nak cite pasal 1 st day aku kat sony dulu...aku masuk sony kat bangi ni pada 1hb julai...lama dah kan aku masuk...baru nak cite...hahahaaa...korang ingat tak cite pasal kete aku yg eksiden kat bawah ni...masa time kena eksiden dulu, aku cukup hangin je ngan mamat yg langgar kete aku ni...dah la muka slumber je lepas langgar....mo je aku bagi penampar masa tu..tp kesian pon ada gak sbb tgk muka dia sedih je..muka org tua....huhu...ikutkan sumpah aku geram je tgk mamat yg langgar ni...jupe kat balai polis tempoh hari pon, aku geram je...

nak di jadikan cerita dunia ni kecik sangat2, aku terjumpa balik mamat yg langgar aku dlm sony tempat aku keje...mula2 aku perhati betol2 takut salah orang...bila aku tnya orang2 kat situ, memang sah dia yg langgar kete aku ritu...

Korang tau tak sape dia? sekali aku kerja bawah dia!!!! demm! dia adalah bos aku! hampeh!! sempit je dunia wei...aku dulu punye lah menyumpah yang amat kat dia...sekali aku kerja ngan dia...duk satu department...adoi..naseb betol...

Tp percaya lah, tak sampai dua hari aku masuk kerja situ, aku ngn dia ngam giler! dia baik dan selalu kongsi cite ngn aku...x sangka org yg aku tak suke dulu jadi befren aku kat kilang tu skrg....ni lah dia, setiap kejadian ada hikmah...sbb tu lah kita takleh nak sumpah bukan2...aku byk belajar dari situ...aku selalu terfikir betapa agungnya kuasa Maha Pencipta kita...setiap kejadian pasti ada hikmah... =)

ok lah..aku pon nak masuk tidur..besok kerja jam 6...lepas sahur nnt, terus kerja...aku akan lawati blog kawan2 bila sempat nnt ok....

(^_^)

zassS

12 pengkritik tak diundang:

sharamli said...

k0l 6?
awal tu...

ai@reel said...

erm mcm tu argh...jgn marah x tentu pasal..sure jumpa balik.

dunia ni mcm roda pusing sana pusing sini jumpa balik

ehehehh

Ibuhani said...

sbb tu jgn buat musuh sesama kita.....x kenal maka x cinta.....dah kenal baru kita tahu org tu mcm mana kan? So...jgn kata org tu sombong kalau dia x nak senyum ngan kita :)

baincardin said...

lama x dgr citer dari hang. semua sini dok rindu kat Apisz.

inilah hikmah keberkatan di bulan ramadhan. byk lagi kebaikan dan keberkatan menunggu dlm bulan yg mulia ni. :)

*woit Apisz, aku dah kahwin! yay!!!! ^_^

danishahumaira said...

ha ha ha, tu ler dunia ni kecik dik oi, ko tgk tak iklan apa entah yg bdk tu marah org tua yg naik basikal tu sekali dia bercinta ngan anak org tu tak ke haru ngeh ngeh ngeh

Yern Ain said...

oit bredpit palsu!!
ok bln ramadhan kne bg salam.

SALAM.

ingatkan ko dk dlm gua mane tah dh.

lalalala.

IdaAnuar said...

salam apisz..lama tak nampak eh...keja kat sony ea..teringat lak akak penah gi situ buat rework..duk kat stor sony tu..paneh giler..buat rework pcb remote..huhuhu. sehat?

Sulela said...

Lorrrr...jumpa balik ye? Adoi la... betul la kata orang, tak kenal maka tak chenta. Dah kenal terjadi besfren jua adanya...wakaka. Kira pengalaman hidup la ni, Apisz. Papepon, all the best ekkk.


p/s: seronok dapat baca entry Apisz lagi...hehehe

IdzaRis79 said...

bos...
apisz kata dulu dia tak suka dan geram pada bossssssss!!!

:+:+: Ashikyn :+:+: said...

At last tinggalkan la keje tu jap cik apiz, blog ni dah berabuk sket dah..huhuhu...

salam ramadhan =)

peace!

Lifesaver said...

tu la..lain kali jgn marah2!

ZARA 札拉 said...

sony bangi?

serius?

kawan aku pun kerja situ~