Mau RelaxS!!!




Hari ni tak berapa sihat sgt....semalam kul 8 aku dah kiok atas katil..terus lena pas mkn ubat...mau main bowling pon tak jadi semalam...hari ni mcm byk lak keja nak kena buat...huhu..pening...

aku amik mc hari ni..mls nak gi keje sony..rasa muak je tgk kilang..haha..pagi2 ni aku nak settle pe yang patot..sbb nnt aku nak gi pejabat felda...submit resume...aku rasa nak keje felda je..cam bapak aku..huhu...biar lah dlm hutan...tp aku rasa selesa nak compare duk bandar..rimas amat duk bandar...

Dulu2 mmg enjoy duk bandar..semua nak, ada....tp skrg, semua tu tak penting...yang penting kerja relaks dan tak sakit kepala...dulu rasanya bangi takde lah seteruk skrg...dulu senang je nak ke mana..takde la jem terus sgt..

skrg nak kuar keje kul 8, mati la..jem giler...so kena la kuar keje kul 6...hari2 kul 6 pg-6ptg...otak leh jadi tepu....arrghh..rasa mau enjoy jugak...tp cam susah je kalau hari2 keje mcm ni...

hmm..nak balik kampungggggg!!!

8 pengkritik tak diundang:

Lifesaver said...

moga ko cepat sembuh bonget!

ai said...

sama la ngan aku. tido kul 3 pagi, bgn kul 5! ni smp kat opis aku ngantok plak. nk tido jap :(

atty's said...

sama ar tak sht gak ..sakit gigi..

apisz said...

semua tak sehat ek..huhu..agaknya cuaca kot...semoga semua cpt baik ye... =)

baincardin said...

salam apisz. semoga ko cepat sembuh spt sediakala, amin..amin...

sabor jelaa apisz, semua tu ada hikmah. ^_^

:+:+: Ashikyn :+:+: said...

aiyoyoy pisz! jangan saket2 la wakk!! rest eit eit eit?

Ibuhani said...

duk kg leh simpan duit ekk.....lepas tu leh gi jln2....sambil berfotografi...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

moga cepat sembuh