Shieful & Aida

Ni kira dah lama jugak jugak tak upload gambar kawen..ni pon wedding bulan 6 hari tu..huhu..Wedding ni berlangsung di Kota Bahru dan juga belah lakinya di Penang...

Tak sangka masa kat Penang ni, pengantin lelaki bagitau tempat dia tu salah satu tempat yang kena sunami..Kampung dia betul2 tepi laut...Memang cantek...Ada bendang padi lagi..tp sayang cuaca tak ok sangat masa tu...

Tahniah kepada pasangan pengantin Shieful dan juga Aida..Semoga berbahagia selalu =)

Shieful & Aida

Shieful & Aida

Shieful & Aida

Shieful & Aida

Shieful & Aida

Shieful & Aida


(^_^)

zassS

9 pengkritik tak diundang:

piNky LuCiA said...

selamat pengantin baru..

sharamli said...

elele...c0melnya dy0rg p0sing...hu3

ai@reel said...

wah comel argh posting tu...gerek

Lifesaver said...

aku nak mcm tu jgk~

ZARA 札拉 said...

best2~

kawin~

baincardin said...

selamat..selamat pengantin baru. :)

si kakak said...

gmbo kawin ko plak mana weh..hehe

baincardin said...

Selamat hari raya Apiesz! Raya ni takkan keje gak kot? ^_^'

baincardin said...

apisz!!! dimana ko apisz! kt planet mana ko bertapa nih? heheh")