Team Members Photo Santai . Com (PSDC)









Alhamdulillah...baru-baru ni aku memulakan satu hobi yang baru..baru tu bermaksud aku baru mengaktifkan diri dalam dunia photographer..syukur sebab semasa aku baru berkenalan dalam dunia photographer aku berjumpa dengan sahabat2 yang banyak membantu aku..so aku nak mengucapkan jutaan thanks kat Abg AzmiBogart coz dari dia lah aku kenal satu forum yang best untuk aku mendalami dalam bidang photographer..

first time aku jumpa abe mi time aku kat putrajaya tengah shoot firework from Australia..dari situ kami berkenalan..wah, peramah abe mi nih..aku tengok gadget dia pakai..Nikon D300.....sure2 lah pandai shoot..kalau tak, takkan pakai "gun" tu kot..so berkenalan lah aku ngn abe mi dan die introduce kat aku pasal PSDC(photosantai.com)..

malam tu aku terus register kat PSDC..masuk kejap je, ramai kawan2 dapat kat alam maya PSDC..yang bertuahnya sok malam aku di invite ke majlis dinner kat Restoran Sabak, Taman Melati..ni dinner untuk forumer PSDC..

ni yang aku paling best nya nak story..masa aku gi dinner nih, aku terserempak ngan orang yang aku baru kenal di dalam internet..orang ni aku selalu ikuti perkembangan tentang ceramah2 agama yang dia sampaikan..orang tu tak lain tak bukan ustaz Azhar Idrus..aku kenal ustaz ni pon baru seminggu bila tersearch kat Youtube pasal dia bagi ceramah yang kelakar giler..aku sangat suka setiap ceramah agama yang dia samapaikan..so malam tu aku borak lah dengan ustaz..tak sangka, ustaz memang terror habis pasal shoot gambar...

aku gembira sangat berkenalan dengan team PSDC sebab semuanya otai2 dalam ilmu photogarpher dan yang penting diorang 'satu kepala' walaupon berlainan umur..thanks all..

kesempatan ni jugak, aku nak mengucapkan bebanyak terima kasih kepada abg Din & kak Mazra sebab banyak mengajar aku pasal photographer..ilmu yang abe din bagi saya akan cuba praktik baik2..insyaALLAH, saya pon nak jadi pro macam abg din..hehe..

0 pengkritik tak diundang: